2016. január 20., szerda

A visszatérő vs Aljas nyolcas

Szerencsére 2016 is elég erősen kezdődött a filmek felhozatalát tekintve. Rögtön két remeknek ígérkező western került a mozikba, így a versengés nem kerülhető el. Az egyik Tarantino mesterműve, amit az eddigi legvéresebb és legbrutálisabb filmjének mondanak, a másik meg Tom Hardy és Leonardo DiCaprio harcáról szól az Oscarért egy kis westernnel fűszerezve. De melyiket érdemesebb megnézni?

Aljas nyolcas




Egy remekül felépített 3 órás lélegzetelállítóan izgalmas dráma és thriller keveréke a film. Várjunk, tudom a 3 óránál elakadtatok, mert az iszonyatosan sok, de a filmen nem érződik, csak úgy repült az idő. Mielőtt befejeződött volna én még vártam a csavart, amivel még elhúzzák 1 óráig, mert azt hittem csupán 1,5-2 óránál vagyunk. Ez azért jelent valamit. Ehhez nagymértékben hozzátett a kiváló színészi teljesítmény és rendezés. Ha szereted a kicsit lassabb, de jól felépített filmeket, akkor ez egy jó választás lehet.

8/10

A visszatérő




Tom Hardy és Leonardo DiCaprio versenyfutása az Oscar-díjért. Igen nagyjából arról szól a film, hogy ki tudja lejátszani a másikat a vászonról. Így nyilván a színészi játékkal nincs probléma, de azon kívül akadnak. Bár a táj és a fényképezése a filmnek csodás, de mikor már 1,5 órája bámulod, mert semmi érdemleges nem történt azóta, az már kicsit fárasztó. Tehát igen, az egy még lassabb felépítésű film, mint Tarantino mozija, de drámailag és a színészek teljesítményét nézve lehagyja Az aljas nyolcast, bár a főszereplők ott is parádésak voltak.

7/10

Összegezve én az Aljas nyolcast egy leheletnyivel jobbnak találtam, mivel bár bő fél órával hosszabb az a film, mégis rövidebbnek éreztem A visszatérőnél, ami azért sokat számít.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése